Elszálltak a magyar remények a kínai autógyárra

Már csak Románia és Szlovákia van versenyben a kínai Zhi Dou cég első európai autógyáráért folyó versenyben. Magyarország nincs az esélyesek között. 

 

Tavaly év végén még úgy tűnt, hogy Magyarország is esélyes a Zhi Dou elektromos autókat gyártó vállalat európai telephelyére, ám mára kiderült, hogy Románia és Szlovákia közül kerülhet ki a végső befutó. A kínai tulajdonú üzem 2020-ban kezdené meg a termelést, az európai terjeszkedést pedig egy kétszemélyes, 30 kW teljesítményű, 260 kilométer hatótávolságú mini autóval kezdenék meg. 

Mégsem ítélik halálra az Audi TT-t!

Az Auto Bild online változatában megjelent hírrel ellentétben mégsem állítják le a TT coupék és roadsterek gyártását a győri Audi üzemében.

Futótűzként szaladt végig hír a német és a magyar sajtóban, miszerint „érdeklődés hiányában” befejezik az Audi TT coupék és roadsterek gyártását. A TT-k iránti kereslet ugyanis az elmúlt években erősen megcsappant, így a termelés ma már egyszerűen nem kifizetődő.

A Mercedes-AMG váltás előtt áll

A Mercedes-AMG nagyon jó éveket tudhat maga mögött, de a technológiai paradigmaváltás hihetetlen kihívások elé állítják

Az elektromos autók térnyerésével a nagy múltú autómárkáknak is alkalmazkodniuk kell az új feltételekhez: ha nem akarnak lemaradni, akkor hatalmas energiát kell átcsoportosítaniuk az elektromos járművek és a hozzá kapcsolódó rendszerek fejlesztésére.

Mercedes AMG

Évi 78 ezret költ az átlag autós szervizre

Évente majdnem 80 ezer forintba kerül az autó javítása egy magyar családnak

Márkánként több tízezres eltérés is lehet a főbb alkatrészek árai között

 

Egy átlagos magyar autó karbantartására közel 80 ezer forintot költ egy magyar család évente – derült ki a Bárdi Autó megbízásából, ezer fő megkérdezése alapján, a Trend International által készült kutatásból. 

Oldalak

Hírlevél

Iratkozzon fel, hogy naprakész legyen híreinkből!

Autópark

Gumipark

HG